مشاهده درخواست های پشتیبانی
شناسه تیکت  

در صورت فراموشی شناسه تیکت کلیک نمایید

? پرسش های متداول
نحوه خرید بلیت در سایت چگونه است ؟
bluebilit.ir
برای رزرو اینترنتی اتوبوس ابتدا مبدا ، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص نموده و پس از جستجو با توجه به سرویس های موجود در سایت صندلی مورد نظر خود را انتخاب نموده و مشخصات مسافر را وارد میکنید و بعد از پرداخت وجه بلیت رزرو شما قطعی میشود .
نحوه استرداد بلیت در سایت چگونه است ؟
برای استرداد آنلاین از منو استعلام و استرداد وارد شوید و شناسه رهگیری خود را وارد نمایید ، بعد از انتخاب صندلی های مورد نظر مراحل استرداد را تکمیل نمایید پس از تکمیل استرداد و بررسی ،مبلغ استرداد به شماره شبا وارد شده کاربر عودت داده میشود
استعلام بلیت اتوبوس بلوبلیت چگونه است؟
از قسمت استعلام و استرداد وارد شوید، با توجه به کد پیگیری بلیت می توانید از وضعیت بلیت خود مطلع شوید
قوانین استرداد بلیت در سایت چگونه است ؟
استرداد آنلاین تا قبل از چاپ و دریافت بلیت امکان پذیر است و بعد از چاپ بلیت فقط به صورت حضوری در پایانه مبدا قابل انجام است . مبلغ جریمه استرداد تا قبل از یک ساعت مانده به حرکت سرویس 10 درصد و از یک ساعت مانده به حرکت به بعد 50 درصد هزینه بلیت می باشد .
چه مدت صندلی در حالت رزرو باقی می ماند ؟
بعد از رزرو ، صندلی به مدت 20 دقیقه در حالت رزرو برای مسافر باقی می ماند و در صورت پرداخت وجه ، رزرو قطعی میشود در غیر این صورت صندلی از حالت رزرو خارج میشود .